Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2007

μούντζα

Τελικά είναι ορισμένες μέρες που όλα ξεκινούν ανάποδα!
Πρώτον, πήγα να κάψω το σπίτι μου και κατ'επέκταση την πολυκατοικία αλλά ευτυχώς το πήρα χαμπάρι εγκαίρως: πήγα να κάνω τον καφέ μου και άνοιξα λάθος μάτι, έφυγα απ'την κουζίνα, πάνω στο λάθος μάτι ήταν το καλώδιο του βραστήρα κι έγινε το σώσε από καπνούς και βρόμα. Αποτέλεσμα να βρομοκοπάω καμμένο πλαστικό, να αργήσω στη δουλειά και το κορυφαίο;;;; Δίπλα μου στο λεωφορείο έκατσε ένας κούκλος κι εγώ μύριζα σαν τροχαίο!!! Τι ωραία... Ελπίζω να μην τον ξαναδώ...
Η γκαντεμιά συνεχίστηκε αφού χάλασα το καινούργιο πορτοφόλι που μου έφερε η μαμά μου από την Τήνο. Το έχω στην κατοχή μου μόνο μερικές ώρες!!!
Φτάνοντας στη δουλειά, παραλίγο να αδειάσω το θερμός με τον καφέ πάνω στο laptop (το οποίο δεν μου ανήκει φυσικά) αλλά ευτυχώς, το πρόλαβα.
Τώρα, απλά περιμένω να τριτώσει!!!
Αναρωτιέμαι αν υπάρχει αντίδοτο στη μούντζα... Αλλά τι να πεις, στον ύπνο μου έβλεπα ότι ήμουν στην Νέα Υόρκη με τον γκόμενό μου, λέει, (που δεν έχω, άσε που τον τύπο ούτε που τον ξέρω, σιγά μην τα είχα με τέτοιο φλώρο), ο οποίος όταν μου επιτέθηκε ένας τύπος και με μαχαίρωσε, απουσίαζε!!!! Αίσχος!!!
Επίσης, καταγγέλω εδώ και τώρα τον συντάκτη του ωροσκοπίου που διάβασα το πρωί γιατί δεν γράφει τίποτα του στυλ "φίλε κριέ, προσοχή στα μικροατυχήματα". Αντίθετα, λέει ότι θα ερωτευτώ. Ναι, τον γιατρό στο νοσοκομείο που θα καταλήξω αν συνεχιστεί η γκαντεμιά (φτύνω τον κόρφο μου, χτυπάω ξύλο κλπ)
Αυτά.

1 σχόλιο:

Costas N. Kouremenos είπε...

" Τώρα, απλά περιμένω να τριτώσει!!! "

Μάλλον: να τεταρτώσει.