Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2007

οι οικολογικές ανησυχίες των κυριακάτικων εφημερίδων

Λοιπόν, από την ημέρα που άρχισαν οι φωτιές σε Ηλεία και Εύβοια και τους έπιασε όλους τους κυρίους δημοσιογράφους (λέμε τώρα) η πρεμούρα με την καταστροφή του πλανήτη, άρχισα τη δική μου έρευνα και σήμερα, έναν μήνα μετά, σας παρουσίαζω περήφανα τα αποτελέσματά της:
Κάθε Κυριακή αγοράζω Βήμα και Ελευθεροτυπία. Κάθε Κυριακή διαβάζω άρθρα για την καταστροφή του περιβάλλοντος κλπ κλπ. Κάθε Κυριακή αφαιρώ από αυτές τις δύο εφημερίδες συνολικά ΕΝΑ ΚΙΛΟ ΑΧΡΗΣΤΟ ΧΑΡΤΙ!!!! Κάθε Κυριακή, ολόκληρο τον Σεπτέμβριο ζυγίζω τις διαφημίσεις τους - εντάξει, μπορεί να είμαι και λίγο διεστραμμένη! Ρε, δεν μας χεζ..... με τις οικολογικές σας ανησυχίες??? ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!! ΕΝΑ ΚΙΛΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑ ΚΑΝΕΙΣ? Τουλάχιστον, βάλτε ένα σηματάκι υπέρ της ανακύκλωσης πάνω στις εφημερίδες σας (αυτό με τα βελάκια, ξέρετε τώρα, είστε πολύ οικολόγοι) μπας και πείσετε κανέναν να ανακυκλώσει αντί να πετάξει ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΧΑΡΤΙ! Σκέφτομαι να στείλω αυτή μου τη διαπίστωση στο "Μ'αρέσει-Δεν μ'αρέσει" στο ΒΗΜΑγκαζίνο, που αφορά και την εφημερίδα τους. Μόνο που έχω δύο απορίες για το συγκεκριμένο θέμα: πρώτον, δεν βρίσκω τι να γράψω στο "Μ'αρέσει" (μ'αρέσει που το παίζετε οικολόγοι, ίσως?) και δεύτερον, αναρωτιέμαι αν θα το δημοσίευαν... (σκασίλα μου κιόλας).

Δεν υπάρχουν σχόλια: